Kallt

Det är kallt som fan hemma hos mig. Typiskt lägenhets grej. På vintern är det svinkallt och på sommaren är det varmt och ingen luft över huvudtaget. Dom sätter inte på elementen förens i oktober typ, plus att det är dåligt isolerat.

Jag ska åka till Berlin i juni. Det ska bli skitnice. Åka dit med Joakim såklart. Älskar Berlin!

Igår shoppade jag lite. Köpte träningskläder. Det behövs då jag nu ska ta endan ur och börjar träna, vi har ett jättefint gym alldeles breved oss.
Införskaffade torr schampoo också. Hört att det var bra när man har en tendens till fett hår i rötterna (vilket jag har), men jag visste inte att det var SÅ bra. Sprutade på lite i benan och simsallabim, mitt hår blev som nytvättat. Underbart! Det kommer bli min trogna följeslagare för resten av mitt liv, den saken är säker!


Imorn ska vi ut till Årsta havsbad till en polares landställe. Ska bli skitkul! Trevligt folk och birra. Mm, birra!

Jag vill tatuera mig igen. Eller jag har rättare sagt börjat fundera på nästa. Väntar nog ett år tills nästa också. Får man fundera lite extra. Hehe. Är jättenöjd med mig fortfarande. Varje gång jag ser den blir jag förvånad, den är så fin! =)





Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag VILL inte bli av med dig heller, du får komma huuur mycket du vill!!! :)

2009-04-16 @ 21:30:38
URL: http://annasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0