Trainingpain

Det känns i hela kroppen. Stelt och jävligt, men ändå skönt. Man vet att man har tagit i. Ikväll blir det afropowerdans. Jag kommer va helt död imorn. Men ska man ligga på topp så måste man ligga på golvet ett tag också.

Jag är ledsen. Min kära arbetskollega och nyvunna vän, Anniina, jobbar sin sista dag imorgon. Vi har vart partners in crime i över 4 månader nu. Hållt fortet uppe och jobbat hårt som fan tillsammans. Skrattat och nästan gråtit tillsammans. Diskuterat svåra och känslosamma saker. Flummat och dansat/sjungit med till Abba.
Det mesta det vill säga. Jag kommer sakna henne väldigt mycket och butiken kommer inte bli lik utan henne.
Vi ska ta avsked med kärleksmums och glass.


I helgen ska det bli underbart fint väder. Mellan 18-22 grader säger dom. Grymt!

Om 2 veckor är jag fast anställd. Då får jag köpa skor till inköpspris. Underbart men ändå lite skrämmande, jag kommer inte kunna låta bli att köpa alla skor jag tycker är fina.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anniina

Du får mig att gråta nu gumman :(

Kommer att sakna dig med, men vi får se till att ses och köra vårat race ändå :)

Det är du som har gjort tiden i butiken kul, kommer att sakna att ha den bästa kollegan nånsin!

Massa kärlek till dig mitt hjärta :)

2009-04-23 @ 18:19:58
URL: http://anniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0