Äntligen

Imorn drar jag till landet. Inte en dag för tidigt. Det är nog min favoritplats. Där kan man inte göra någonting annat än att ta det lugnt och bara vara. Är man förkyld så blir man frisk på några dagar, sådan fin luft är det. Jocke ska med upp också, första gången, och jag är väldigt lycklig över det. Jag har spenderat halva min uppväxt där så det finns en hel del att berätta och visa. Har en del överraskningar också.
Hoppas verkligen på att det blir väder för att bada, och tid för att bada bastu.
Ska bli kul att träffa farmor också!

Pappa fyller år imorgon (tekniskt sett idag). Farsgubben blir 52 barre. Jag har faktiskt gjort en sak till honom i år. Första gången på länge. Hoppas han blir glad!


Nu är jag trött och det betyder att man ska sova. Tåget går 9.45 imorn.

See ya



Vi är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0