Blåsor på tungan

Jag har banne mig alltid det! Nu 3st feta i en klump framme på spättsen. Skönt! Har fixat Kanjang som ska med till Västervik och Öland, annars kommer jag få ännu fler.

Kör en maskin nu och har precis vart och hämtat sovsäcken och liggerunderlaget.
Alltid lika svårt att packa inför en festival. Det får inte vara för mycket grejer (då man ska kunna bära med sig allt) och inte för lite. Det slutar ändå alltid med att man har med sig för mycket så jag håller mig till magkänslan.

Morsan har flyttat till Skokloster så jag sov över där inatt. Jättefin lägenhet verkligen! 41kvm. Hon har målat alla väggar vita så det står ännu större ut. Avundsjuk jag blir. Dags att flytta snart alltså. Klippa navelsträngen.
Svårt att få tag på nått ställe bara. Vill inte köpa min första lägenhet. Pallar inte med lån med massa räntor. Det går bort! Det ordnar sig, en sak i taget.



Snart åker vi över bron igen


Kommentarer
Postat av: Fia och Oskar

Wiiie på tisdag åker vi!!!:D Skoj det ska bli!

2009-07-13 @ 00:09:07
URL: http://frincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0