En vecka i tält...

gör en verkligen mör! Kom hem i söndags natt och är fortfarande heeeelt slut, i både kroppen och huvudet. Sover jättemycket på nätterna, men det verkar inte hjälpa.

Är på jobbet nu och tror jag fått feber. Kallsvettas och känner mig helt yr i huvudet. Det är nog inte så konstigt. Det spöregnade både i onsdags och lördags. I lördags blixrade och åskade det också. Helt jävla sjukt va mycket också. Har aldrig varit med om maken alltså! Vi var ju i skogen och bodde 30m från en stor strålkastare så man kände sig ju inte speciellt trygg. Jag har aldrig varit rädd för oväder men det där var verkligen otäckt. Det var inga små muller heller utan stora smällar. Blixten och åskan kom precis samtidigt och en funktionär sa att blixten hade varit hundra meter från oss. Allt blev ju såklart blött och fuktigt också, men det var det minsta problemmet. Jag är seriöst glad att jag överlevde.
Efteråt badade folk i de stora vattenpölarna som bildats. Härligt naturligt.

Snart är denna arbetsdag slut. Längtar verkligen!



Ciao

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja fy fan vilket åskväder, jag var räddare än någonsin! Tack för en underbar resa vännen<3

2009-07-23 @ 21:40:34
URL: http://frincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0