Vinyl 107

Jag älskar den radiokanalen. Lyssnar alltid på den på jobbet. Bättre än alla andra då de har en tendens att spela samma låtar heeeela tiden, och det gör Vinyl inte!

16 and pregnant. Ett bra program på Mtv.com. Jag älskar sådana program. Är så facinerad av graviditet och små bebisar. Kan inte sluta titta. Unga mödrar, barnmorskorna. You name it. Jag skulle mer än gärna spola fram tiden 4 år så jag kan få barn nångång. Vill ju vara ung förälder så 24-25 är perfekt. Det kommer nog inte bli en dans på rosor alla gånger men jag skiter i det. Jag längtar verkligen!
Igår var jag jättenära på att köpa en jättefin tjocktröja (barnstorlek) men kom på mig i sista sekund. Lite väl tidigt kanske....

Idag blir det Grönan med Karin och massa fler. Roligt. Fast vi lär ju inte vara ensamma direkt. Löningshelg och allt. Resten av Stockholm tänker nog likadant. Får se om det blir ett åkband eller inte. Har inge lust att punga ut 300kr för att åka 5ggr. Någon måtta får det vara. Hoppas det börjar regna. Då brukar folk avta.


På tisdag bär det av till landet. Har inte vart där på 1år. Skamligt. Man åkte ju upp varenda ledighet man hade förut. Men det är väl en del av vuxendomen. Joakim följer med också. Dka bli jättemysigt. Han har ju aldrig varit där förut så jag har en heeel del att berätta för honom. Har praktiskt taget växt upp där. Kulkul.



Återgå till arbetet nu. Trist.
Morsning.


Kommentarer
Postat av: sanna

då kan jag se fram emot att bli faster om ett par år då ;) Hihi:D

2009-07-26 @ 23:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0