Den 25e smäller det

Idag är det löningsdag och det känns bra som fan. Jag kan stilla mitt shopping beroende. Köpte två par skor (svårt att inte göra när man jobbar i en skobutik!) och sen en detox jag ska testa mig på. Låter hur stört som helst jag vet, men det ska tydligen vara sjukt bra och så mycket skit det måste finnas i min kropp så är det nog ganska lämpligt. 10dagars kur räckte gott och väl för mig, ledsnar lätt, plus att man måste skippa och äta massa saker också. Typ kolhydrater, det kommer bli sjukt svårt eftersom jag typ lever på kolhydrater. Jaja, 10 dagar ska man väl klara. Peppar, peppar... Börjar såklart på måndag då helgens chips- och chokladätande är veckans höjdpunkt.

Det är våffeldagen idag så det blir självklart det till middag. Med hjortronsylt och glass. =D Så underbart gott!
Ikväll ska jag köpa Öland Roots-biljetten också. Gud va jag längtar! Ett paradis på jorden.



I morse när jag och Joakim skulle åka till stan (hemifrån honom) möttes vi på stationen av inställda tåg. Fick sen reda på att någon blivit påkörd av det. Usch. Så jävla hemskt. Vi åkte förbi stationen, där det hänt, och såg flera poliser som spärrat av området och att dom stod och höll en filt vid en del av tåget... Tittade bort omedelbart. Fick en stor klump i magen och blev jätte illa till mods. Ni förstår säkert vad det var. Så himla olyckligt med sådant.
En 13årig flicka blev påkörd av tåget igår här i Vallentuna. Ligger på sjukhuset med livshotande skador. 13 år. Det är fan ingen ålder. Det hände vid ett obevakat övergångställe, inte alls långt från mig. 5 personer har vart med om en olycka där, varar 2 mist livet. Varje gång jag går över där är jag livrädd och kollar alltid jättenoga så att det inte kommer nått tåg. fattar inte att man kan ha ett obevakat övergångställe på en tåglinje. Finns inte ens ljus/ljudsignaler. Förstår inte hur kommunen inte gjort någonting åt det?!

Nej, nu om någonting trevligare. Det är varmt och soligt ute idag. Hoppas att detta in går över till snö, igen...
På måndag ska jag tatuera mig! Hihi. Är pirrig och längtar verkligen. Det kommer bli så snyggt. Lägger självklart upp en bild sen.

Hejrå.

Kommentarer
Postat av: Fia

Å vad spännande med tatueringen!:)

2009-03-25 @ 23:03:34
URL: http://frincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0