Ge mig vår och sommar

Jag börjar tröttna på detta väder nu... Vill sätta på mig vårjackan och tygskorna. NU! Målade precis tånaglarna. Älskar färg på tånaglara. Så snyggt när man har öppna skor.

Undra vad som ska ätas till middag ikväll. Funderar på pasta, creamfresh och sesam nuggets. Har ont i huvudet... Så ledsamt. Är trött som fan också. Tittade nyss på Lejonkungen, fast på engelska. Det var helskumt faktiskt. Man har ju alltid sett den på svenska så när alla låtar kom (som man fortfarande kom utantill) så hajjade man inte mycket. Hehe. Fast bra var den! Tycker dock att den var mycket kortare än vad jag kom ihåg men det beror nog på att jag va typ 10 senast jag såg den. Hehe.


Nu är det Unga mödrar, ett av mina favoritprogram faktiskt. Fast man blir ju lite irriterad och chockad att dom röker så jävla mycket. Usch! Dom röker medans dom är gravida och när barnet sitter precis brevid. Äckligt som fan! Visst jag har vart rökare och feströker från och till nu, men att röka när man har barn och utsätta den för passivrökning och chansen för att få astma. Det är fan vidrigt! Usch säger jag! När jag får barn kommer jag röka helt och hållet. Börjar iofs tycka det är mer och mer äckligt med rökning, även när jag festar, så jag ska försöka sluta helt och håller nu. Den som lever får se.

Heipa.

Kommentarer
Postat av: Anniina

Hej sötnos, du är allt bra söt du :)

kram/Anniina

2009-03-17 @ 15:43:47
URL: http://anniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0