Ich bien ein berliner

Gud va det är farligt att handla på nätet. Var precis nära att handla lite grejer från Ellos. Klickade runt och tyckte att allt va fett billigt och fick ihop 4grejer jag bara måste ha. Sen kollar jag på totalsumman och det är över 700spänn... Tänkte först "äh, what the häck, jag kan unna mig detta!" och sen precis innan jag skulle acceptera så kom jag på mig själv och min abstinens efter mer kläder. Bättre sent än aldrig?
Åker nog till Handen C på torsdag trots allt....

Joakim fyller år på torsdag, 22år! Lite läskigt faktiskt. 3 år kvar till 25. Det kan jag inte påminna honom om (jag vet att du kommer läsa detta så förlåt!), han tycker det är lite läskigt. Jag tycker också det men jag längtar tills jag fyller år, om 9 månader. Haha. Jag längtar tills man inte är en skitunge längre. Tycker inte om det alls. Känner mig äldre än vad jag är. Känner mig nästan lite töntig när folk frågar hur gammal man är. "Hur gammal är du då?", "20", "Va? Bara 20?", "Mmm". Fast så kommer jag nog inte känna sen. Tur att man fyller år sent för iaf. Då är man lite yngre trots allt.

Älskar när han fyller år (gud vilket stickspår!). Älskar när nån i deras familj/släkt fyller år för då får man träffa alla. Min andra familj/släkt. Alla är så trevliga och kärleksfulla. Joakim tror alltid att jag blir "övergiven" på släktträffarna men jag  glömmer helt bort att han ens är där och sitter och snackar med alla andra istället.



Vilken dundertvkväll detta har varit. Deperate Housewifes, Christine och Brothers&Sisters på rad. Wohow!

Imorn ska jag hem till snart födelsedagsbarnet. Mysigt värre!

G'night!





Ps. Kom hem från Thailand nu Chili. Miss yah! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0