Pay for pain

Så, då var man nytatuerad. Eller igår egentligen då, men ändå! Känns fett bra. Gör lite ont och stramar lite fortfarande men de är smällar man får ta. Det blev så snyggt! Lägger upp bilder senare ikväll. Pallade inte igår. Migränhelvete!
Känns overkligt. Kollar in den hela tiden för att se om det verkligen är sant. Haha.
Gjorde den på Art by Fafnir vid Stadshagen. Chilis syrra jobbar där. Linnéa "aka Chili" var såklart med. Hon va me på min första också. Kul jul!
En gäst artist vid namn Wess gjorde den. Skön snubbe som hade tatueringar i armhålorna också. Skönt!
Höll förövrigt på att svimma innan han ens hade börjat. Skumt! Var typ mer nervös för denna en min första. Hehe.

Vi gick sen och fikade på Café Blåbär precis vid studion. Drog sen hem till Chilis snubbe i Hornstull och softade ett tag. Gick sen ner till ett sushiställe (hette ngt med Panda), där dom förövrigt har den godaste sushin jag ätit. Rekomenderar starkt!


Idag är jag trött efter en hel natt med massa skumma marddrömmar. Så jävla jobbigt! När jag vaknade var jag osäker på om vissa grejer verkligen hade hänt eller inte...

Segt som fan på jobbet. När jag slutat ska jag hem till Joakim. Ska bli underbart mysigt! Saknar honom massor.

Hände en ny olycka idag vid Roslagsbanan här i V-Tuna. En bil blev påkörd av tåget i bilkorsningen. Helt sjukt! Släpades 200meter typ! =S Snubben som satt i bilden fördes till sjukhus med helikopter.
Bommarna hade inte gått ner när tåget kommit. Där av kolisionen! Usch va läskigt. Ute och kör och så BAM! 


Nu ska jag återgå till arbete.
Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0