Phonie

Nu har Chili kommit hem från sin månad i Thailand. Mycket roligt! Hade en del att catcha upp så det blev 4 timmar i telefonen igår. Hehe. Helt sjukt, vi kan snacka och snacka i flera timmar, om inte klockan hade blivit läggdags så hade vi snackat fortfarande. Hehe. En underbar vän förövrigt. Även fast vi inte ses eller snackar så ofta så är hon bäst och min syster, och när vi snackar/träffas så är det som det var igår vi sågs senast.

Igår gjorde jag en chokladkaka. Den var god, fast smeten var godare så jag är lite ledsen över att jag inte åt smeten istället. Jaja, den var god varm och med ett kallt glas mjölk. Mums.


Imorn är det fredag. Så jävla skönt. Åker hem till Joakim efter jobbet. Imorn blir det plopp. Har längtat!
På lördag är det Traffic på Fabriken i Stadshagen också. Länge sen man var på Traffic, har aldrig vart på Fabriken heller så det blir nog najs.

Det luktar kladdkaka i mitt rum. Mmm. Har ett doftljus som luktar det. Underbart! Hehe. Snart blir det chokladkaka också med kall mjölk. Måste bara bli mätt efter middagen bara. Jag gillar bara frukost och efterrätt, resten av måltiderna skulle jag vilja vara utan om det gick, men nääää.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0