Ska det va så ska det

Alltså, vad ska man säga. En sjukt lyckad kväll! Tänk om alla utekvällar kunde vart som gårdagens. Traffic på Fabriken i Stadshagen. Stället med stort S. Ah det var sjukt jävla kul om jag ska utrycka mig ordentligt! Hehe.
Fet musik, bra och roliga människor, inge drama och lagom med alkohol. Precis så det ska vara! Visst det hände ju en del fyllegrejer men ingenting kunde sabba mitt goda humör. Joakim råkade tex spilla öl ner i min väska och jag kunde inte göra någonting annat än att kyssa honom och garva. Shit happens liksom! Tror iofs inte jag skulle bli sur över det annars men absolut besvärad. Hehe. Jaja!
Kom hem 04.45 förövrigt. Sheisse. 2h timmar dörr till dörr. Tur att Joakim var med så jag kunde slagga på bussen, som vanligt. Hehe.

Idag har man inte gjort mycket iaf. Legat i sängen och kollat på tv bara. Käkat pizza och massa choklad. Snart blir det glass. Mums.
Imorn är det måndag igen och det betyder jobba till 14. Så himla skönt! Ska träffa Linnéa i stan och köpa biljett till Allhuset (Timbuktu och Promoe) den 14april. Eller var det 11? Kommer inte ihåg exakt. Hehe. Hoppas det inte snöar iaf för det gör det nu. Förbannade väder. Taskigt att komma med sol en vecka och sen snö nästa. Jaja, man kan väl inte ha allt.

Åh på onsdag är det löning! Wunderbar!

Nu är det dags för glass och/eller te. Chopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0