Tired

Fan jag är så jävla trött i benen. Helt otroligt! Jobbar ju i skobutik så man står upp hela dagarna men har ju gjort det ett tag så det är lite skumt att jag är så himla trött nu. Blä! Pappa frågade precis om jag ville hänga med ut på en promenad men jag pallar verkligen inte...
Känns bra med dagar när man får mycket gjort dock. Igår och idag har vart sådana dagar. Har haft en period där jag vart rätt omotiverad på jobbet men jag tror att det håller på att gå över nu, eller jag är rättare sagt trött på att det ser ut som ett bombnedslag så jag måste ta tag i det. Hehe.

Ikväll blir det mys med Joakim, som vanligt. Hehe. Tacosgratäng med guacemole till middag och glass och kakor till efterrätt. Mumma. Ja choklad också såklart.

Skönt att det har vart lite sol nu på dagen. Det behövs verkligen. Mer sooool!
Kunde inte låta bli att köpa en liten bukett påskliljor också. Så fint!


Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på tv och käka mina yoghurtnötter. Mums.

Chip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0