We don't give a fuck the time is now

Idag fyller min älskade man 22år. Grattis! Av mig fick han en biljett till ÖlandRoots. Den årliga händelsen. 2 års jubileum för oss i år. För det var där vi fann varandra. Kändes redan då som om vi hade känt varandra i flera år. Kärlek vid första ögonkastet.

Vi var en vända till Handen C och kollade lite. Jag hittade ett par FETA, lila solbrillor från Bikbok. 99riksdaler. Inte illa!
Utnyttjade mitt presentkort på Guldfynd också och införskaffade ett fint guldarmband och en liten ring till örat. Intresseklubben antecknar.


Min kära vän Linnéa är i Thailand med sin pojkvän. Jag är sjukligt avundsjuk och håller ständigt kontakt med henne över fejjan. Ridit på elefanter, full moon-party och hela kittet. Så coolt, och ack så skönt med sol och värme. Hon lär se ut som en pepparkaka när hon kommer hem. Tur att jag har min bus så jag slipper känna mig som ett vitt lakan när vi ses sen.
Jag har begärt lite saker därifrån också. Hoppas att min tankspridda vänner kommer komma ihåg det. Lär ju bli några påminnelser tills hon kommer tillbaka. En hel jävla månad. Det är osjyst tycker jag. Bara dra sådär, och sen (innan man drar) peppa upp mig och tjata på att man ska hänga med när man verkligen inte kan det. Ledsamt. Fast vi lär ju åka ner en vecka sen iaf!

Snart kommer "tjocka" släkten hit på kalas. Trevligt trevligt. Kladdkaka och glass. Smarrigt.

Imorn är det jobb fast sen ledigt resten av helgen. På måndag blir det nog ett besök till tatueringsstudion.




Nya glajjorna

Kommentarer
Postat av: Anna

BALLA GLAJJER!!! Vill också ha :)))



Och grattis grattis till gubben!! Och SJUKT vad fort tiden går... 2 år sedan ni got together!? Greeeeeeat!!!

2009-03-05 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0