City of dreams

Var i stan imorn och gick runt i massa butiker. Då menar jag massor. 2 timmar i väntan på min kära vän Karin skulle sluta skolan.

Kollade runt ordentligt på underbara Åhlens huset. Där finns det mycket fina saker. Dyra också. Men är inte det någonting lite extra. Det är en speciell känsla/aura över dyra kläder. Förstår att folk köper sådant, även fast jag aldrig skulle göra det själv (bortsätt från vinterjackor), så förstår man ju. Bättre kvalitet och bättre passform.

Var inne och kollade i Beyond Retro också. Coolaste butiken. Det är som att gå in i en stor utklädningsbutik. Massor roliga och konstiga kläder, men mycket snyggt också. Fast man måste ha tålamod och ork för att gå runt för det finns en HEL del kläder och accessoarer. Hittade en jättesnygg tunn jacka som jag blev kär i. Funderar på den faktiskt. 349kr, inte helt fel! Den hade axelvaddar och jag höll på att garva ihjäl mig när jag testade den, såg ut som min mamma när jag var liten. Axelvaddarna ryker såklart!


Afropowerdance ikväll. Ska bli riktigt roligt! Skönt med lite träningsvärk imorn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0