Vagabond

Hur oskönt är det inte att ha högklackat på sig?! Men väldigt väldigt snygg. Jag som är 175cm blir ännu längre och jag älskar det. Lång och ståtligt. Alla ser en när man kommer klackande. Men man måste vara påverkad av någonting för att komma undan utan att vilja ambutera bort fötterna. Förstår inte tjejer som kan springa runt hela dagarna med highheels. Går dom på någonting? Har dom något trick som jag har missat? I sådana fall, holla at me! Jag vill också kunna använda det under en hel dag, inte hela tiden, men ibland. Jag tror iofs tjejer med mindre junk in there trunk har det lättare, dom har lite lika mycket att bära upp. Det är en teori, bevisa om jag har fel!

Imorgon är det måndag.
Det betyder sluta kl 14 och sedan klippning kl 16. Har ännu inte bestämt mig vad det blir, men efter lite rådfrågning från frisören så blir det nog lättare.

Har inte ätit middag ännu (söndag=latardag) så jag ska nog göra det nu.

Hare

Kommentarer
Postat av: Paulina

Trixet är att vi alltid har med ett par lågskor i väskan. Jag lovar, det finns ingen som inte tar av sig sina 12 cms efter en utekväll och promenerar hem med lågskorna.



Jag ser många byta ut sina skor runt någon knut i stan innan de ska knalla in på klubben. Även jag gör så ;)

2009-05-29 @ 11:30:14
URL: http://justanotherfashionblog.blog.com
Postat av: Paulina

sen kan jag även lägga till att det är en konst att gå i högklackat. Ju mer du gör de ju mer bekvämmare blir det. Men som sagt, mina 12 cm är inte att leka med och efter 3-4 timmar så är det bara att byta

2009-05-29 @ 11:32:28
URL: http://justanotherfashionblog.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0