Kråksången

Yoga är helt jävla underbart. Om man inte har testat det så gör det. Ser verkligen fram emot att få igång andningen och knipningen iordentligt. Varje måndag kl20. Jag flög hem efteråt. Kände mig 3meter lång och alla spänningar hade släppt.
Är sjukt stel idag, men på ett bra sett då man aldrig gör en röselse utan att "mot"arbeta den. Arbeta och tänja, arbeta och tänja.
Vi var sju stycken i gruppen (enbart jag under 30), och jag var såklart ovigast av dom alla. Hehe. Men som dom säger, yoga handlar inte om prestation, utan att finna sin egen balans.



Förövrigt flög det in en kråka i butiken idag. Läskigt och konstigt. Stackars krake flög in i rutorna flera gånger. Livrädd.


Ciao amigos.



Kommentarer
Postat av: Anniina

Duktig du är som tränar igen, jag har också precis kommit igång igen!



Usch vad läskigt med fågeln, kom den ut ordentligt sen?



Saknar dig som f*n gumman, snälla kom hit snart! Vill dricka en kopp te med dig och bara snacka en massa skit... :)

2009-09-22 @ 21:01:52
URL: http://anniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0