Sugar

Hej, jag heter Sofia och jag är en sockerholic.

Hela dagen har jag varit sockersugen. Fick i mig en bar på dagen (lyckades hålla mig ifrån RedBullen i kylskåpet). Längtade hem då jag visste att det fanns både kakor och en bulle som väntade. Ger mig lite props att jag väntade till jag kom hem iaf (jobbar precis breved en Pressbyrå).
Det är SÅ gott med chocklad och kakor. Mums! Snart ska jag hugga in på en hals kanelbulle och en mugg varm oboy. OBOY!


Suger in the morning, suger in the evening

Fred.



Kommentarer
Postat av: Lkay

fyfan d e inte bra. ja äter in socker alls längre. *:O*...

det är total evil för kroppen. inte ens håning i tet alltså. går jättebra, för ja har inga cravings alls längre. inga på hela dagen! it's like going to heaven and finding god smoking crack :|

Ne, d har ingen relevans alls i sammanhanget men låter så kul xD pussss

2009-09-05 @ 15:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0