Long time no see

Sitter och småfiser i soffan på en söndag, sköna söndag. Det enda som fattas är min boo. Tråkigt att man ska behöva åka hem, ifrån varandra, hela tiden. Det är fan i mig dags snart.


Sorbet är så himlarns gott! Då jag är känslig för mjölkprodukter så blir det mest sorbet. Men man kan inte tröttna.

Tråkigt när livet står stilla, ingenting nytt, samma samma samma samma. Kanske för att man är liiiiite lat just nu. Segdeg. Resan till Gran Canaria gjort sin nytta iaf. GUD va skönt det är att åka till värmen på vintern. Ny energi och en gyllene solbränna. Ja tack!
Anna den jäveln ska ju flytta ner dit vettja. De puta madre. Jag är sjukt avundsjuk! Ska nog också plugga spanska, fast först tyska.


Jag vill åka ut i världen och hjälpa folk. Volentärarbeta någonstans. Vill inte dö och ångra att man missat massa saker i livet. Vill vara med och göra en förändring, finns så mycket i denna värld vi måste ta hand om.
Var inte egoistisk!




Feeling hot hot hot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0