Bläckward

Jag har fått en släng av matkoma. Pannkakor är det godaste som finns!
Åh jag måste lära mig att göra ugnspannkaka. Det är grejer det.

Snart börjar Grey's Anatomi, bästa programet ever. Serien har allt och lite till.


Imorgon ska jag besöka en naprapat för första gången och försöka göra någonting åt min dumma rygg&nacke. För se hur dommen faller. Spännande. Pallar inte med att känna mig som en gammal gumma längre.

Min boo fyller år på fredag. Han börjar bli stor nu min pojk.


Jag har börjat fundera på mina nya tatueringar jag har på G. Det kommer ju kosta en del så jag måste välja bra och noga. Och frågan är ju om man verkligen gör rätt, man vill ju inte ångra sig. Kanske ska fortsätta litet, eller fortsätta och fortsätta. Jaja, man ska inte ha för bråttom. Kom nu på vad jag ska göra för något. Det kommer bli såååå fint. Jag är redan stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0