Pippop

Imorgon är det äntligen fredag, fredagsmys! Tyvärr kan jag inte göra det jag helst av allt vill göra men sånt är ju livet ibland.


Idag blev det ett besök hos naprapaten Anna, väldig trevlig och duktig tjej. Jag är tydligen "svag" emellan skulderbladen och sen i svanken. "Det blir till att börja träna" sa Anna, och det får jag ta mig fan ta att göra. Inge mer slappande nu Sofia, cut the crap och rör på fläsket.
Ska ta och köpa sådana "masaj"-skor sen när det kommer in också, bra skit!

Te är det godaste som finns. Alla sorter, fast mest grönt såklart. Nyttigt också ju. To hell with coffee, smakar rävpiss i jämförelse. Blä.





Jag älskar dig Storebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0