Drömmar

Inatt drömde jag heltknäppa drömmar, fast ändå väldigt intressanta. Jag var gravid och födde på toaletten uppe på mitt land. Alltså det var hela födseln. Satt på toa, kollade ner och såg ett huvud. Hur läskigt som helst. Mamma och pappa hjälpte till.
Helt plötsligt var vi i Berlin, hela familjen. Jag, Joakim, vår son Viktor, mamma, pappa och många av våra kompisar. Vi gick runt massor och jag drog lilla Viktor i sin vagn och lekte med honom. Sen var vi i ett jättestort hus, Joakim låg i sängen och jag och Viktor kom in i rummet och såg att Joakim låg och grät. Trodde då att han skulle göra slut men han sa att han älskade mig jättemycket. Helt plötsligt är vi i skobutiken, jag jobbar i när jag inte drömmer, och vi skulle köpa blinkskor till Viktor som helt plötsligt är 3år. Jag och Joakim står och kramas bakom kassan och vi lyfter upp Viktor. Sen vaknar jag.

Alltså visst jag drömmer ofta skumma grejer, men den här tar priset. Hur stört som helst att föda barn i sömnen.
Min mamma drömde en gång att hon födde katter. Alltså ur såg själv. Hon kände smärtan och allt. Det gjorde jag också. Läskigt!


Är helt slut idag. Har haft ont i huvudet hela dagen. Fucking migrän helvete. Blä! Nu har jag jätteont i benen också. Ligger i sängen helt utslagen. Skönt att vara ledig några dagar. Vila massor.
På torsdag blir det bio med Fia och Oskar. Trevligt trevligt.


Nu blir det te.
 



Nintendo 8bitar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0