Jasså jaha ja

Nu har jag inte skrivit på en vecka... Så blir det ju ibland! Torka med andra ord. Tiden går så himla snabbt.

Nu är det vår. Så jävla skönt. Nu har jag långledig. Så jävla skönt. Är ledig torsdag till söndag. Underbart! En långweekand. Lyxigt som fan. Även fast jag inte jobbar heltid så jobbar jag varje dag och tider som gör en väldigt begränsad. 12-18 funkar ju, men man får inte ut speciellt mycket av dagen. Men vem är jag är klaga? Man ska va glad att man har ett jobb fan, bra betalt också!

Imorn är det Valborgsmässoafton. Om det var någonting jag sket i så var det just det. Om det inte vore för att det var dagen före 1maj så, ja så...
1maj, arbetarnas dag. Demostration i stan. Upp till kamp.

Kollar på Golnytt. Obehagligt program. Brottsromantik. Hasse Aroh är så seriös att han är med i Lets dance. Leif GW Persson låter lika full som vanligt.


Jag har ingenting vettigt att skriva så det är därför detta inlägg är så himla intressant och informationsrikt.

Köpt en ny jacka föresten. Fett snygg!



Jag tycker om rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0