Precis så

Idag är jag trött. Somnade sent igår och vaknade tidigt idag. Ingen bra kombination. Jobbat hela dagen också. Ledig på torsdag och fredag. Underbart skönt!

Igår var jag hemma hos mamma och tog det lugnt. Eller vi tog en promenad på 1½ timme och käkade sen pizza. Båda var trötta efter gårdagen. Jättefint väder där ute i Waxholm.

I lördags var det kalas hemma hos Nina. Paj, pizza, öl och tårta. Trevligt folk. Trevligt! Nån hade köpt likadan present som jag så det var inte lika roligt. Hehe. Vart inte för sent. Jocke kom och mötte mig, vi skulle åka hem till mig men missade sista rb så vi åkte hem till Joakim istället. En vända till Donken och en fet pommes och sötsursås. Mumma.


Snart är det påsk. Måste tyvärr jobba på påskafton men är ju ledig torsdag, fredag, söndag och måndag så det gör inte så mycket. På lördag är det Allhuset för sista gången. Promoe och Timbaktu kommer dit. Kommer vara maxat med folk. FETT!


Jag är trött i benen.....
Kollar på Familjen Annorlunda.
Ska snart äta kanelbulle och dricka varm oboy.



Min fina dörr



God kväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0