Lights will guide you home

Coldplay är ju för jävla bra alltså. Hans rööööst! Ryser.

Hämtar ut min nya polare från posten imorn. I don´t kiss and tell.


Anna har skaffat en katt. Den är väldigt söt. Smilla. Hon har halva Spicegirls hemma nu. Blir det en papegoja, hamster eller vandrande pinne nästa gång? 
You go girlfriends!

Karin har varit i Grekland och blivit massa brun. Vill inte träffa henne nu... Hon får skicka armbandet på posten.

Det tar en riktig människa att kunna bära upp en sjyst frilla. Funderar själv på att raka av mig allt. Köra en Carina Berg. Go bananas. Det händer efter tjurnos piercingen. Muuuuu.



Ibland undrar jag varför man måste betala vinstskatt?
Vad skulle du göra med 100 000kr i 25år?
Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska göra med mina?




Ick habe lederhausen.



Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha du är så skön! o tack för grymt jävla god kaka! Det får du göra om! Baka ihop nästa gång kanske!? :D o svuuuulla!

2009-08-25 @ 21:44:54
Postat av: Karin

Men nu lär vi ju kunna ses, jag har bleknat big time! ..plus att jag har också 2 kisseungar!

2009-08-31 @ 14:58:09
Postat av: Lkay

åh om dom inte vuxit för stora så måste du ta med mig sofo!!! Jag dör för kisseungar u know that :|



men alltså jag tänkte exakt samma tanke för en stund sen. men är ensam så har inte hunnit ta upp det med någon haha. det om 100 tusen i 25 år. Visst det går en tv reklam om det vilket är halv skämmigt att man råka lyssna på för ovanlighetens skull! Men ändå. Fast den tanken är väll aldrig bra, så nog om den.

2009-09-01 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0