Imorgon smäller det!

Är äntligen klar med packningen! Det blev inte så mycket som jag trodde faktiskt. Handväska, 2 ryggsäckar, en påse och liggunderlaget. Pice of cake.
Upp i ottan imorn och åka in mot staden. Försöka sova på bussen och 4timmar senare vara framme i Västervik. Kommer bli så kul! Känner mig som ett barn på julafton.

Åkte till Täby C en sväng efter jobbet. Kan ju inte hålla mig att shoppa lite. Kliar i fingarna när jag går förbi en butik. Tur att man shoppar smart och billigt iaf annars hade det blivit jobbigt.

Kom hem efter min tur och hade som vanligt ångest över vad man skulle äta till lunch. Kollade in i frysen och jag hittar en låda med pappas läskigt goda wok. En uppenbarelse! Från ångest till  ren lycka på 2 sekunder. Underbart. Tänk va mat kan göra en glad. Längtar tills jag blir mätt så jag kan njuta av en kopp te och kanelbulle.



 

Västervikcamping


Välkommen till Öland




Öland Roots

Kommentarer
Postat av: Anna

Woho! Nu är du heeemma igen o vi kan gå pjominaaadej! Jag har dragit igång min blogg igen om du känner för att kika in där c(: Måste ha något som håller igång motivationen =)

KRAMSLING på dajj!

2009-07-20 @ 23:27:17
URL: http://annasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0