Däpt i däsan

När jag vaknade imorse kunde jag inte andas genom näsan. KUL, förkyld, igen! Jag är väldigt, väldigt ofta förkyld. Fast nu när jag tänker efter var det ett tag sen faktiskt. Men det suger. Ögonen känns svullna och halsen är roslig. Känner mig inte så himla fräsh alltså. Mitt imunförsvar måste vara på minus, och jag som tycker att jag äter mycket frukt och sådant. Men icke sa nicke. Förkyldningsvirusen är ute efter mig.

Joakim åkte till Berlin i morse. Väldigt tomt utan honom, men jag åker dit på fredag så det ska man väl klara. Känns skumt att han är där alldeles ensam. Sov väldigt dåligt pågrund av detta. Man oroar sig för att det ska hända någonting med planet, det är skillnad om man flyger tillsammans för då har man varandra, men inte helt själv. Sannolikheten att det skulle hända någonting är inte speciellt stor, men ändå. Man kan aldrig säga aldrig.
Nu vet jag att han är framme iaf så det känns bra. Hoppas att denna vecka går fort så jag får åka någongång.


Idag ska jag träffa kära Anniina efter jobbet. Alldeles för länge sen!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ååh ni kommer få det så bra i Berlin!!! :)

2009-06-08 @ 11:07:35
URL: http://frincy.blogg.se/
Postat av: Mr.Reset

Tusen tack för kommentaren ;)

2009-06-08 @ 12:54:31
URL: http://mrreset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0