Rökta räkor

Skönaste dagen ever. Jag och Jocke har vart i Nynäshamn och ätit rökte räkor och glass. Ligger ju vara 30min från VH så why not liksom. En hamnstad. Har vart där en gång tidigare så någonting måste man ju missat. Massa båtar och människor. Brännade sol. Underbart! Strosade runt lite. Luktar fortfarande rök om fingarna. Muuuums.
Är slut i hela kroppen och var tvungen att pressa en stund på balkongen lite när vi kom hem, i hopp om att jag skulle få lite extra färg.
Vi ska till Årsta Havsbad på lördag och jag vill verkligen inte se ut som en vitval, speciellt inte i min nya bikini... Tur att man är upptagen redan då så man slipper tänka för mycket på det där. Efter 2 år tror jag att han vant sig och kan varenda liten centimeter av ens kropp, på gott och ont.

Imorn ska jag träffa lilla Sara i Farsta C för lite shopping och sedan styra hem till henne för middag, vin och massa kackel. Skäms lite över det. Hon flyttade till Gubbängen för mer än 1år sedan och jag har inte vart där ännu... Usch och fy! Men nu så. Nya tag.


Nu ska jag tigga massage av min bättre hälft och kanske ta en piggelin innan jag somnar.


I Nynäshamn

Har inte cyklat på 2år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0