White trash

Jag är ett officiellt sådant. Jag känner mig iaf som det. Jag har precis kirrat lösnaglar. Det är fint, om man gör det ordentligt det vill säga. Tror jag tog för lite klister så det är en fläck i mitten av nageln. Dom lär väl ruttna och trilla av. Men det är kul att testa. Nästa gång blir det nog en riktig sallong för detta. Såg nu att två är helt snea.

Denna helg/ledighet har vart huuuuur skön som hellst och jag har vart ute i solen hela tiden.
Åkte ut till Jennys landställe i Årsta Havsbad i går. Massa mat och bira. Massa solsken och folk. Första doppet också!
Idag har vi vart nere på stranden och solat. Blev brun faktiskt. Skönt!

Svårt som fan att skriva när man har lösisar. Man vänjer sig nog.


Såg precis att det var Kildren of men på 4an. Jävla skit att jag missade den! En av dom bättre filmerna jag sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0