Korn med corn

Idag har brorsan och dottra vart här. Det var väldigt trevlig och Joakim fick äntligen se vad jag menade med hennes flummiga snack. Hehe. Vi åt god soppa och baguette. Mumma.
Blev lite klosslekning också och kollade lite på Alfons och Millan.

Igår köpte jag jättegott grönt te med mangosmak. Hur gott som helst. Dricker typ bara grönt te nu för tiden. Det är godare + nyttigare. Det känns som jag märker skillnad på både magen och magen men jag är inte säker. Fortsätta tänker jag göra iaf för man vill ju inte att det ska gå tillbaka.

Har ett doftljus i mitt rum med vinbärsdoft. Luktar underbart gott. Inte för starkt, det känns fresht i rummet och det känns lugnande på nått sätt.
Äter ballerina med toffee smak också. Jag är ett riktigt kakmonster. Om jag fick välja nån genre bland sötsaker så skulle det lätt vara kakor, skulle utan svårighet kunna välja bort allt annat. Haba-haba-sutt-sutt.



Funderar på att gadda mig imorn... Svårt att bestämma sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0