Popcorn

Då har ännu en helg passerat. Fan va snabbt det går! Nästa vecka börjar april. Känns väldigt bra. Ljusare och varmare tider. Sommartid idag ju.

Det blev ingen jacka. Bra det! Kostade ändå 700spänn. En del pengar ändå. Ska tatuera mig imorn också ju. Det kommer gå på samma pris ungefär. 800 kanske. Det är de värt! Chili följer med som stöd. Hon var med på min första också. Haha, hon är så rolig. Bad henne ta kort under tiden. Hon tog posebilder på sig själv. Haha. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men men. Blev en del på mig också så jag ska inte klaga. Lite pirrigt också faktiskt. Ska bli kul!

Igår var de 6 grader ute. Det kändes. Kändes bra som fan rättare sagt!
Hoppas det blir soligt imorn. Glida runt i stan lite efteråt. Soft.


Kollar just nu på tv. Utspelar sig i London. Älskar London. Måste åka dit snart alltså! Så fint på våren.

Jag funderar på att gå och poppa lite popcorn. Länge sen jag åt det. Så får det bli!

Ja just det. Var på Clas Ohlson i Gallerian idag. Letade efter hoprep och en pilatesboll. Frågade i informationsdisken vart dom hade de och fick svaret i sektion G. Gick till G och letade men fann inte det jag letade efter. Gick runt, runt och runt. Hittade inte nånstans. Gick tillbaka och hittade en snubbe på vägen, frågade honom och han sa samma sak, jag gjorde mig tydligare och sa att jag hade letat där men inte hittat och om han kunde hjälpa mig, han anvisade mig till sektion G igen och sa att det skulle finnas där, jag sa nej och att jag fortfarande hade letat. Han sa samma sak "det finns i sektion G". Idiot jävel, säger jag bara! Hatar dåligt jävla service... Inkompitenta, oprofisionella, dumhuven! Arg jag blir.
När man jobbar i butik själv vet man hur viktigt det är med bra service. Utan sina kunder har man inget jobb. HALLÅ!

Nu blir det popcorn!
Fred.


ps. bilder på tatueringen kommer såklart imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0