Sex laxar i en laxask

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden... Äter bra och sover bra. Måste nog börja träna. Jobbigt. Funderar iofs på afrikans dans. Det har jag hört är sjukt kul och lika jobbigt. Ska nog kolla upp det. Träning måste vara roligt. Annars får det vara!

Pappa kom hem nyss. Hade med sig en kanelbulle till mig. Sjyst! Snart blir det de och ett glas mjölk.

Pappa har fått för sig att vi måste göra om i klädskrubben (eller vad man nu ska kalla det). Måste plocka ur alla grejer.

Hare! Hej.




Från festen i lördags. Linnéa är brun efter Thailand, jag efter BUS. Hoho.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där BUS e dax för mig att prova på any day now känner jag (:

2009-03-26 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0