Det var det dummaste jag har hört

Det är mycket på gott och ont man jobbar med människor hela dagarna. Inte så svårt att lista ut. Man får verkligen möta olika sorters människor när man jobbar i butik också. Jag och Anna diskuterade över en kopp te att det är väldigt svårt att läsa av folk ibland. Tex när någon säger någonting lite halvdrygt, om personen i fråga är allvarlig eller om hon skojar. Vem har inte vart med om det?! Man blir lite halvnervös själv och vet inte riktigt hur man ska reagera, le eller vara allvarlig. Jag möts dagligen av detta problem och vissa fall är lättare än andra.

Håll i hatten nu... På måndag ska jag klippa mig! *chock* Någonting vanligt för vissa. Själv har jag inte klippt mig sen i augusti förra året.... Det säga ju att man ska frissa sig var tvådje månad, men vem fan orkar det? Visst det är jätteskönt och kul att göra det men ändå. Jag vill ha lååångt hår och för att få det snabbt så struntar man bara i att klippa sig.
Jag funderar också över om jag ska våga mig på en ny frilla eller om jag ska köra samma som jag har haft i 6-7 år nu, men som ändå funkar alldeles utmärkt. Har ju haft olika färger så det har inte vart exakt detsamma, men ändå. Förändring förnyar. Lugg kanske? Men tänk om jag gör det och så ser man för taskig ut sen. Ska man vänta på att det växer ut. Vi får helt enkelt se. Ska höra med frissan sen. Snelugg?

Imorn är det i alla fall ledigt. Så otroligt skönt. Ska sova snart trots det!

G'night


Rött är ganska snyggt faktiskt

Kommentarer
Postat av: Anniina

Vad bidde det? :D

2009-05-21 @ 14:05:06
URL: http://anniina.blogg.se/
Postat av: Anna

SOFIA! Vi luggar oss ihop!!! ska vi säga så? TUSEN MILJARDER TACK för att jag fick sova hos dig, det hjälpte massor =)

2009-05-22 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0