Långhelg

Underbart att vara ledigt. Får ta och vinna på lotto snart så jag kan förtidspensionera mig och bara leva livet. Så jävla skönt!

1maj vart det demostration i stan. Vänstern gick från Medborgarplatsen till Kungsträdgården och det var hur mycket folk som helst. Svennar, kurder, turkar, colombianer, iranier och massa olika folkslag. Skitcoolt! Tågade genom stan med massa fanor och banderoller. Fint väder var det också.
Åkte sen hem till Joakim och drog hem till några kompisar och grillade och drack bira.

Hälsade på min kära gamla arbetskollega Anniina igår också. Grillade lite till. Dom har så fint hemma hos sig. Nära och bra hem till Tuna också.

Idag har jag städar nästan hela lägenheten. Shiiiiit! Hade tänkt att gå och träna men jag tar städningen som det istället. Svettigt. Min garderob är överfull så jag försöker lista ut andra ställen i rummet jag kan ha mina kläder nånstans. Det gick bra iaf.


Jag är beroende av Yoghurt Cashews. Trycker i mig en påse på mindre en 2 minuter, den är bara 80g så det kanske inte är så konstigt.



Snart kommer pappa hem och då ska vi beställa min och J's resa till Berlin. Längtar så mycket!


Fredens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0