Pollen

Jag har aldrig vart allergisk mot pollen, iaf inte på papper, men jag känner verkligen av den. Är skittrött på dagarna och har vart täppt i näsan sen våren kom. Jobbigt som helskotta.

Jag ska köpa ett gigantiskt puzzle, och sen en sådan puzzlematta. 1000bitar av någonting riktigt soft. Så jag inte sätter mig framför dumburken såfort jag kommer hem. Får igång dumburken mellan mina öron istället. Man lär ju skapa fler hjärnceller när man lägger puzzle. Tänka så att det knakar. Det behövs. Inte mycket utmaning på jobbet direkt. Samma visa varje dag. Suger rätt hårt, men det är ett jobb och det ger pengar så det får mig att fortsätta.

Om mindre än 1 månad åker vi till Berlin. Vill att tiden ska gå snabbt.




Rösta i Europavalet den 7e juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0