Thinking´s a headache

Vojne vojne. Huvudet känns värre än en gamling i matbutikskön. Sug min!
Hur fan blir man av med "slagg" i axlarna? Låter som ett jävla avlopp. Bättre än med kronisk huvudvärk iaf.
Grannarna sitter och bolmar som vanligt. Kedjerökare. Känns som dom sitter i mitt rum och röker. Ryker rätt in! Mahfuckers. Kan inte ha fönstret öppet ens.

Sötsuget tar nästan kål på mig... Hur fan blir man av med det?! Det kommer i perioder. Men vilken tjej känner inte till det? Ibland är det svårt med självdisiplinen.


Någon som vet vart man kan göra dysilexi- och adhdtest? Skulle vilja göra det. Har alltid varit dålig på att stava och har svårt att se hur ett ord ska se ut. När jag är trött så kastar jag om bokstäver också. Koncentrationen ska vi inte tala om.
 
Shit, jag kollade på klockan alldeles nyss och då var den 22. Nu är den 23.30. Skönt att börja sent imorn iaf!

Aufwiedersen



Zup?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0