Om det så är det sista jag gör

Brämhults och kakor på en ensam fredagskväll. Klockan är bara 22 och jag börjar blir redigt trött. Blir tidigt i korgs ikväll. Så underbart skönt att sova.

Såg precis filmen The Reader, en riktigt bra film som måste ses. Kate Winslet är helt otrolig.


Kan polyper växa ut igen? Jag opererade bort dom när jag var 13 typ. Är sjukt trång i näsan igen och andas lika tungt som en engelsk bulldog ungefär. Måste kolla upp det. Hör det inte själv heller då jag är halvdöv typ, ska nog kolla upp det också.




Go'natt min födelsedagsskatt

Kommentarer
Postat av: Anniina

Gumman, kom hit till mig snart! Saknar dig! Många pussar och kramar från din Anniina

2010-03-06 @ 02:49:33
URL: http://anniina.blogg.se/
Postat av: Anna

MEHÅÅH här har det hänt grejer! Har glömt att titta in på länge :) De puta madre!



Vi rings, kära vän!



//Bläckward

2010-03-06 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0