Bullfest

Blev inge bild igår heller. Sorry! Joakim har inget internet hemma för tillfället. Tog ett varmt bad igår, som jag alltid gör när jag är där. Skönt!
Glodde tv, läste och mös. Läser Aldrig fucka ur nu. Jättebra! Inte lika bra som Snabba cash iofs men bra ändå! Läst 280 sidor på en vecka. Nice. Har inte läst på länge faktiskt. Inte haft ron eller orken. Men nu jävlar.

Fint väder idag också. Underbart. Synd bara att man inte kan ta del av den... Imorn ska jag jobba hela dagen själv också! Är man sjyst mot sin kollega eller vad?

I helgen blir det födelsedagskalas för lilla Nina, som fyller myndig nästa vecka. Ska bli skojigt! =D


För övrigt såg jag Karlsson på taket på rb i söndags. Blev chockad när han/hon steg på. För jag såg inte om det var en kille eller tjej först, inte hur gammal personen var heller. Visade sig vara en tjej iaf. Alltså en kropp och ansikte som en 10-12 åring fast hade grova drag i ansiktet och även på händerna. Lite läskigt fakiskt. Man kunde verkligen inte utskilja det. Inte jag iaf. Precis som Karlsson på taket, ett barn som är vuxen liksom.




Spulle, ett röke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0