Dry eye for the guy

Denna helg har vart intensiv men jävligt rolig.

Fest ute i Årsta havsbad hos Jenny på fredagen. Redbull vodka och gamla hits från sextiotalet. Hur kan det gå fel?
Jenny har en underbar labrador som heter Stina. Sötaste hunden ever. Mindre sött att hon fällde sin vinterpäls så det var hår överallt. Men jag gillar henne ändå.

Lördag var det tjejmiddag i gamla hemmet, men gamla grannarna och vapendragarna. Konstigt att vara gäst i sitt gamla hus där man bott i 6 år typ. Men kul var det! Dom drog vidare och jag hem. Skönt som fan.
Joakim och jag kollade Rasmus på luffen innan vi somnade. Bra film det där alltså!

Idag har jag träffat Anna en stund. Sen gick till gymmet och körde ett 50 min konditionspass. Inte på en gång men jobbigt som fan var det iaf. Herrejösses jag har ingen kondition över huvudtaget, en tant breved mig som va över 60 körde på fortare än jag. No pressure.
Gymmet hos mig är GRYMT. Såg idag att dom hade afrikansk dans och det har jag velat testa jättelänge. Vattengympa och core. Jag ska bli fitt for fight.


Nu ska jag äta lite glass. Pallar ju inte banta OCH träna. Nån måtta får det vara!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha du är så skön! "så nu ska jag bli fitt for fight. och nu ska jag äta glass!"



klart du ska äta glassen, inte det jag menar, men det lät bara så kul ;) tack för igår! du ska få tillbaka dina $$$ as soon as possible, ringer en signal imörra kanske :)

2009-04-20 @ 22:07:10
URL: http://annasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0