Ledighet

Herrejävlar va skönt det är att vara ledig, speciellt på sådana dagar man egentligen ska jobba. Kempe gött!

Igår var jag och Joakim inne i stan och hängde lite. Kom in till 10.30 och käkade falafel till frulle. Inte illa. Lite tråkigt med regn och grått bara, men det var lungan.
Mötte upp Nina, hängde lite. Sen på kvällen blev det bio och middag med Fia och Oskar. Kenny Begins och och kycklingspett. Den va skön faktiskt. En barnfilm och höll ju den standarden, men ändå rolig.

Idag har jag och morsan vart hos brorsan och familj. Vart ute på deras tomt hela dagen och lekt massa med dotra. Hon förvånar mig allt, 3 år och snackar ibland som en vuxen. "Jag gråter för mitt liv, för jag håller på att dö" sa hon plötsligt när vi höll på att leka tjuv och polis. Som en självklarhet liksom. Hon skiftar verkligen mellan barn och vuxen, och har verkligen utvecklats mer och mer för varje gång man träffas. Coolt som fan.



Jag älskar att sjunga, för alla som missat det. Sitter nu såklart och kollar på ett av favoritprogramen, Så ska det låta. Sjunger med och lever mig verkligen in. Jag måste dra till en karaokebar snart och sjunga av mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0