Vill verkligen ha en hund

Kollade precis på Marley and Me. Så söt film, bra också! Jag har alltid velat ha en hund. När jag blir stor ska jag skaffa en, det ett löfte. En engelsk bulldog vill jag ha! Om det är en kille ska han heta Bosse (älskar det namnet). Tjej, Ruth eller Gunn. Har ngt för gamla namn till djuren. Det är charmigt.

Jag vill också ha barn. Önskar ibland (innan jag somnar) att jag ska vakna upp nästa dag och va typ 27 eller nått. Ha familj och hem i ordning. Visst det är skitkul att va ung och dum men allt man gör är ju för att komma just dit, och lätt ska det ju inte vara. Vill ha en familj och ett hem med massa kärlek och värme.
Jag och Joakim brukar drömma oss bort när vi går in i affärer (mat eller inredning) och peka på saker vi ska ha. Bolla idéer. Så spännande och jag längtar verkligen. Vi ska odla massa grönsaker på ballkongen, energisnåla lampor och självklart källsortera.



Målade precis naglarna. Fint med lila.
Imorn ska jag köpa gymkort. Få endan ur!
Imorn ska jag hem till Joakim också. Mys!

Nu snart sova!
Go'natt!


Tycker om den som faaaaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0