En vecka senare...

Så skönt att solen kommit tillbaka. Trött på regn och kyla. Regnigaste julin på många, många år. Självklart ska den komma när semestern är slut.

Var på landet förra veckan. Så skönt. Joakim kom med också. Pappa fyllde år på tisdagen. Åkte lite MC och åt god mat.
Det regnade större delen men jag kan inte klaga.
Badade bästa bastun. Kollade på en bra film också The Prestige. Se den gott folk. Typ som Butterfly Effect. Man måste tänka så det knakar. Vi förstod fortfarande inte vad som egentligen hänt när den tog slut. Kunde knappt sova på kvällen pga det.


Kräftskiva i lördags. Nice as hell. Fick dock i mig lite för mycket O.P Anderson och hälsade på skurhinken när vi kom hem. Förlåt älskling.

Jag och svägerskan drog till Grönan på söndag och kollade in Lady Gaga. Den tjejen är helt otrolig. Halvnaken på scen och va helt bananas. Bra som sjutton var det i allafall!


Snart är det dags för massage hos Anna. Kommer sova som ett barn inatt.

Fred


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dumma jag som missar självaste GAGA, vad är detta! Puss på dig sötnos

2009-08-10 @ 22:17:00
Postat av: sara

är det inte regn så är det super kallt=(

2009-08-16 @ 14:15:34
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Lkay

Känns som gaga var mer intresserad av det andra könets uppmärksamhet än våran den dagen... haha hm



Men på tal om regn eller om det var nåt annat som fick mig att komma på detta, iaf jag behöver höstskor, stövlar verkar vara rätta vägen att gå i år. Så jag tänkte att du ändå är rätt person att vända sig till!



jävlar va roligt med mc, inte åkt sen jag var 12. oxå med papi.. fast min egen då. kanske e en tuff mc kille man ska leta upp! så man får åka alltså.

http://www.eurosko.se/static/images/products/h09/0085.jpg

har ni fått in dessa? va tycker du? annars får ja väll glida förbi nån dag å se vad ni har på lager.

2009-09-01 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0