Smärta

Det gör ont i både benen och själen just nu. Jobbat skiten ur mig och kollat på Män som hatar kvinnor.
Alltså, se inte den filmen. Den är så jävla vidrig. Satt och blundade under de starkaste scenerna. Jag förstår inte syftet med att visa sådana scener. Vem mår bra av det egentligen? Lär man sig någonting av dom? Nej, man får äckliga bilder i huvudet och en stoooor klump i magen. USCH! Blev verkligen besviken. Alla säger att den är så bra, vart då någonstans undrar jag?! Jag kommer definitivt ha mardrömmar inatt.
Tack för skit.....!


Imorgon är det en ny dag.
Ska verkligen försöka läsa på tyskan. Har inte blivit någonting....


Gutten nacht


Kommentarer
Postat av: Lkay

TYSKAN !? :D

Och JA. Jag har oxå hört att den filmen e bra. Har dom fel? Jag vill se... hyrde ni lr? hmf, orka inte sjunka till den nivån, av betalning för film igen. Saknar min ipred fria lifsstil!!! Särskilt inte om den är hemskt. men nu blev jag ju nyfiken istället haha

puss

2009-09-01 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0