Massera mera

Asså just precis hände en sak som inte håller för mitt tålamod. Skrev precis ett helt inlägg (ett ganska långt) och så försvann det. SUCK!


Idag jag jag som sagt fått massage. Det var hur skönt som helst och min kära vän har verkligen lärt sig någonting! Hon knådade så jag glömde bort att andas. Hehe. Fick loss några feta knutar. Man tackar och bockar för det! Som vanligt när man är med Anna så är man inte speciellt seriös alla gånger fast hon såg sjukt vuxen ut i sin lilla uniform så det var bara att skärpa sig. Så gott som det gick vill säga!

Resten av dagen har jag vart i stan med Joakim. Gick runt lite och kollade och jag införskaffade mig en blå/vit skjorta från Indiska. Super poppig, som mamma skulle säga.



Nu är vi bara hemma hos mig, softar, svullar och kollar på tv. Så mysigt med hemmakvällar. Man pallar inte va ute och kröka lika ofta när man har en gosig kille man kan krypa ner i sängen med.

Laddar förövrigt ner lite filmer och musik. Passa på innan den 1april. Asså orka hur långt människor kan gå för pengar. Ska dom springa runt och stämma privatpersoner för man laddar ner lite då och då, och det sjuka är ju att inte ens polisen är inblandad i det. Inte för att polisen alltid gör den bästa nyttan... men ändå!
Asså man förstår ju att bolagen går i kk om man inte tjänar några pengar men att stämma folk för att få dom är ju att göra en höna av en fjäder.
Musik- och filmbranschen kommer inte att gå under på grund av nedladdning och tänk på hur många artister som inte skulle blivit upptäckta pga de.



Upp tidigt och jobba imorn. Blä.


På tal om älgar var jag på Lalehs konsert på Cirkus förra helgen. Där kan man snacka om talang.
Här är en av mina favoriter: http://www.youtube.com/watch?v=EOIWkGrZEEA
Den får mig förövrigt att tänka på min egen bror. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Medricka

WOOHOOO blogg, kul!! Och varsågod till massagen och tack för komplimanger ;)



"Poppig"! Hahaha! :)))



2009-03-01 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0