What a handsome face

Jag är en tönt.

Hade en blogg förut (i en vecka...), tröttnade och startar upp en igen. Det är kanske inte lika roligt att läsa andras som att ha en egen. Jaja. Vi får se hur länge detta räcker. Har mer egentid nu när jag inte orka göra ngt annat än att ligga i sängen framför datorn/tvn så hur svårt kan det vara?

Det känns som mina ben ska ramla av. Jobbigt att stå 8h/dag. Speciellt jobbigt om man är otränad och har en halv muskel i varje ben. Tur att man har en underbar kollega som man kan skämta bort dagarna med trots att man bara vill lägga sig i ett hörn och gråta. Det kommer ju in kartonger med skor HELA tiden... Idag kom det 30st. Suck! Men men... Höll på att få ett sammanbrott men började då sjunga "don't worry, be happy" och då blev det bättre. Haha.

Imorn ska jag få massage av min kära vän Anna. Underbart! Har väntat på det här länge och behöver det verkligen. Känner mig som en gammal kärring med min onda rygg och axlar. Soft att gå en timme tidigare och unna mig själv med sushi till lunch också. Längtar tills imorn.
     
Mina nya pjuksmina nya pjuks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0