Fick Schweden..

känner jag för att säga redan nu. Var i Berlin förra helgen och tycker inte alls det är speciellt kul att komma tillbaka. Om det inte hade vart för midsommar i fredags så hade jag vart mycket deprimerad för tillfället.

Har haft det viel gott verkligen. Atmosfären är underbar där. Människorna lika så. Kontrasterna och miljön. Förutom all hundskit som ligger överallt och en hel del krossade glasflaskor så är det en mycket angenäm stad.
Det blev dnb fest i ett ödelagt hus och utomhusbio. Lite för mycket hänschen döner, en hel del bira och pina colada (min favoritdrink!). Himmelreich och tv-tornet. Det kan inte bli bättre.


Jag har en dröm, längtar tills den kommer i uppfyllelse.


Midsommarafton var lika bra som vanligt i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Fii

Söt bild:)!

2009-06-22 @ 10:23:16
URL: http://frincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0