Leeeeedig

Så jävla underbart! Tog onsdag-fredag ledig och jobbar inte i helgen så det blir som en hel vecka för mig. Ska bli skönt. Folk frågar vad jag ska göra och jag svarar ingenting speciellt. Har saker inplanerat men det är inte spikat. Eller jo middag med Sara på fredag, men ändå. Så skönt att bara vara. Dom andra veckorna jag har ledig ska jag göra saker och åka runt massor så man får inte vila ut ordentligt då heller. Men jag klagar såklart inte!

Ska snart möta upp Joakim i stan och gå runt lite. Käka glass. Måste köpa bussbiljett hem från Kalmar också. Ska ju på Öland Roots såklar, 4års jubileum. Wohow! Det var ju där jag och Jocke träffades, eller ja började hänga så att säga.

Laddade precis ner MethodMan och Redmans platta. Har blivit kär i deras låt "A-Yo" som också går på Ztv. Lagt in den på mp3n så jag lär väl spela sönder den snart.



Saknar Öland. Hoppas det är varmt nog att bada i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0