Pekinganka

Animal Planet har blivit min nya favoritkanal. Mycket, mycket intressant. Så jävla hemskt vad vissa människor kan utsätta försvarslösa människor för. Idiot dumhuven!! En liten schäfervalp had en kedja till halsband (?!) som hade skavt in i hans hals och växt fast i huden. Äger hade varit bortrest hela veckan så det var därför det hade blivit så. SÄKERT att någonting sådant har hänt under en vecka. Kärringjävel!

Äcklig middag idag. Väntar tills jag blir mätt så jag kan stoppa i mig lite ananas och glass.

Fick 2timmars rygg- och nackmassage av min snälla vän Anna igår. Hon är mycket duktig och det var sååååå skönt. Idag blir det att ligga på spikmattan en stund tror jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0