Sleepwalker

Inatt, för första gången bekräftat, gick jag i sömnen. Eller jag ställde mig rättare sagt breved sängen och råstirrade på Jocke. Förstår inte hur han klarar av allt snack som kommer från mig när jag sover, jag tycker sånt är jätteläskigt. Låter som det är en demon eller något som tagit över kroppen.

Snart ska jag åka och möta upp Sara i Farsta C. Känns ju inte som en bra dag att gå inne i ett köpcenter halva dagen men what the heck. Ska ju vara ute heeeela dagen imorn så det jämnar ut sig.


Jag gillar inte min lugg längre... Jag har heltröttnat på den och jag kommer aldrig göra om samma misstag. Okej det var bra att testa lite, men näää, saknar mitt långa hår. Kan inte ens göra en fläta längst pannan längre. Sticker upp hår överallt. Blä.



Längtar till Öland Roots






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0