Coco

Choklad måste vara flickans bästa vän. Man kan äta hur mycket som helst av det nästan.
Har ett stark minne av en Bounty från när jag var liten, min pappa kastade en kall sådan som träffade mig rätt i pallet. Jag var då i 5års åldern och det har blivit lite av ett men. Jag har nog aldrig ätit en sådan sen dess... Snyft. Hehe.

Har precis tagit ett varmt, avslappnande bad. Det behövdes verkligen. För mig är badandet lite av terapi. Det får mig att slappna av helt och rensa ut allt negativt och jobbigt. Eller rättare sagt stänga av hjärnan en stund och inte tänka över huvudtaget, det behövs verkligen ibland. Man tänker alldeles för mycket. På allt, och ingenting! Så onödigt.
Det blev en kall Piggelin också. Min kära svärfar sa (innan jag hoppade i plurret) att det inte går att bada utan en glass. Kan man ha mer rätt? Nix! Ska nog tacka svärmor för det och hennes beroende av Piggelin. Taxi! : )
Stänga ögonen och drömma sig bort till varmare breddgrader. Slurp.


Imorn ska jag och Joakim träffa min älskade mor. Det var alldeles för länge sedan. Luncha på stan och hoppas verkligen på att jag får användning av mina nya solbrillor. Måste ju glassa lite!

Nu lockar chipspåsen. Fredens och go'kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0